A Kizashi alapjaira épített hibrid prototípust mutatott be a Suzuki a New York-i Autószalonon. EcoCharge névre keresztelték a tanulmányt, amely egy lehetséges fejlesztési irányt vetít előre, nem a szériamodell közvetlen előhírnökének számít.
Kétliteres, 144 lóerős négyhengeres benzinmotort építettek össze egy húszlóerős, lítium-ion akkumulátorral táplált elektromotorral. Start-stop és fékenergia-visszanyerő rendszerrel, valamint alacsony gördülési ellenállású abroncsokkal szerelték fel a tanulmányt. A további spórolás jegyében úgy programozták az elektronikát, hogy lassulási fázisokban teljesen elzárja az üzemanyag-befecskendező rendszert.
Ugyan a Suzuki pontos adatokat nem tett közzé, annyit elárult, hogy a hibrid prototípus körülbelül 25 százalékkal takarékosabb a szériamodellnél. Formailag az egyedi felnik, a módosított fényszórók és a LED-es ködlámpák jelentenek újdonságot.