Egyszerre több megoldást is kínál a nagyvárosi közlekedés problémáira a Volvót felvásárló kínai Geely új tanulmányautója.

A Shanghaji Autószalonon leleplezett McCar nem egy amerikai gyorsétteremlánc gyerekmenüjéhez mellékelt játékautó, neve a „Magic Car” (mágikus autó) vagy a „Motorcycle Car” (motorbicikli autó) szóösszetételekre utal.

A Fiat és a Hyundai miniautóira emlékeztető apróság különlegessége ügyesen variálható utastere, melyben négy felnőttnek és egy háromkerekű elektromos robogónak is jut hely, így a legzsúfoltabb városközpontokat is gyorsan megközelítheti a tulajdonos. A Geely mérnökei nem csupán a belvárosban dolgozók, hanem a mozgáskorlátozottak célba juttatására is gondoltak. A McCar rámpaként is használható csomagtér ajtaján át egy kerekesszékkel könnyedén lehet ki-be szállni a hátsó ülések ledöntésével kapott biztonságos helyre.

A Velorex és az SZMZ modern utódja benzines hibrid vagy teljesen elektromos hajtásláncot is kaphat. A 12 kilowattórás akkumulátorok 150 kilométerre elég áramot tárolnak, pusztán elektromos üzemmódban a kisautó legnagyobb sebessége 84 km/óra. Benzinmotorral kiegészítve a hatótáv 650 kilométerre, a végsebesség pedig 130 km/órára nő, amely lehetővé teszi, hogy a McCar elhagyja igazi terepét, a várost.